Mammas Hjärta!

Isak har sovit borta två nätter nu hos sin farmor och farfar! han har haft jätte roligt å han va såklart med oss igår å dagen å tobbe va kvar där hela kvällen medans jag jobbade. Men han fick sova kvar så vi kunde måla trappen en sista gång sent igår kväll när jag kom hem från jobbet!
Nu är han hemma igen, å jag har saknat han hur mycket som helst! Å det värsta är att jag ska iväg och jobba snart igen, hela kvälle :( kommer sakna ihjäl mig.
men imorgon får han vara ledig med mig! så får vi göra nått skoj! :)
Trappen blev iallfall super fin! väldigt svårt att få till det men vi är super nöjda! det blev jätte ljust å fint! nu ska vi måla väggen i veckan . för den blev gul jämfört med nya vita trappen! så blir ny färg där ! :)
Sen är de kalas fint!

Lägger upp bild ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0