härlig fredag :)

Jag och isak åkte in till stan vid 10 tiden. mötte emilia å kian på stan. Det vart lite shoppat till isak, cars tokiga som isak å kian är så vart de inte mycke mer en cars grejjer :p Jag och emilia försöker stå emot carskläderna men de går inte så bra : P
Isak fick en carspyjamas, ett par carsbadbyxor och en cars t-shirt. och sen fick han en hink med pennor eftersom han älskar att rita. :)
Vi hann även med en god lunch och fika! riktigt bra dag!
Isak å jag åkte och handlade på vägen hem så ikväll blir de god mat och en skön tv kväll.
Imorgon la jag in en extra tur på schemat så jobbar mellan 7.15-14.00 . men de är skönt att sluta rätt tidigt iallfall  :)

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma till skrutt

Usch vad jobbigt det är när dom små inte äter. Man blir ju frustrerad o tänkte hur ska dom orka med dagen om dom inte äter som dom ska?

Har varit ett super jobbigt "problem" sån tur är har vällingen alltid funkat o innan det så var det ju ersättningen.. Har ni haft något som Isak tyckt om eller har det varit svårt med allt?

Måste ändå vara skönt att dom tagit prover o kommit fram till järnbisten. kanske han bli bättre på att äta.

2010-02-21 @ 12:23:49
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0