Fredag!

Skönt med fredag, idag är min lediga dag innan jag ska jobba helgen. Isak är ledig han också, så idag ska vi väl hitta på nått roligt. Vi får se vad det blir. Jag är sugen på ikea men tror inte isak vill ;) .
Igår kväll va jag hos kattis å umgicks. kika på tv å prata! skönt med sånna kvällar!
IDag ska vi nog även börja måla trappen inne. Såå fult med furutrappen vi har nu, så igår köpte vi färg å nu ska den bli vit! kommer bli såå fint så.  men det blir ett stort projekt att måla den. men de ska nog bli bra tillslut.

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

roligt att du uppdatera bloggen :D vi ska oxå börja med våran trapp då det är furu och matt i den. inte snyggt alls. våran trappa ska med bli vit och fråsch. Tråkigt bara att det är så stort och jobbigt arbete. :(

2010-02-12 @ 10:33:41
URL: http://jennyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0