vad har hänt?

vad är de med min son? han sover inte alls bra på nätterna? inatt vaknade han vid 12 va vaken ett tag låg emellan oss, sen sov han men vid 0400 vaknade jag av att han va uppe å grejja? han fick välling å somnade till kl 0600. usch jag är sjukt trött på morgonen, man kanske ska ta bort allt sovande på dan? han sover nu å han sover ju bara 1gång om dagen så de borde ju inte vara de? usch hoppas de vänder snart.. idag fick jag reda på min praktik plats å den blir på avd 11 på central lassarettet i västerås. akut hjärtsjuka patienter. lite läskigt men ändå vädligt intressant.  blir nog bra.:) idag kommer nog jennie å jullan hit? å imorgon blir de nog en liten vinkväll med henne å emilia:) superskoj.

uppdaterar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0