tyst.

det är tyst å lungt här hemma nu. isak sover han va super trött. Tobbe är hos lindbom å "firar" semstern, med öl såklart. vi vart ju inte förvånade jag å kattis. jag jobbade till kl 1. åkte hem till min brors lägenhet han flyttar hemifrån idag, blir super fint. :) . tobbe å lindbom å isak kom dit en sväng då, sen åkte vi hem till dom å när jag å isak åkte hem så blev tobbe kvar. får se när han tänker komma hem . jag ska ta å sätta mig framför tv´n. imorgon får vi veta inskolningsdatum till isak på dagis. blir den här månaden, hon trodde att de kunde bli väldigt snart. usch :/ . men de blir ju bara 15timmar /vecka. :) . nä nu ska jag maila lite bilder till pappa sen tv.

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0