packar

här hemma packas de för fullt. isak är hos sin mormor å morfar fortfarande å jag å tobbe har fått en heldel packat å rensat ,skönt . idag på förmiddagen va vi in till ikea ,köpte nya glas å handdukar å ljus å lite små saker. vidare till nisses där vi skulle köpa grindar till trappen, men dom va såklart slut. vidare till barnenhus men dom dom hade inte dom måtten vi skulle ha. så blir att leta vidare. nu ska jag snart iväg å jobba. 16-21 idag. imorgon är de delad tur som gäller så har bara måndagen kvar å packa.


jennie thomsen, jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: jennie

Joanna Jansson, Jag saknar dig också dunder mkt! Vi har en hel del att ta igen :) <3

2009-08-22 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0