Nätterna..

Vet inte vad de är med isak på nätterna.. han vaknar alltid på natten å skriker. vi går in till honom försöker trösta han men de går inte..vi tar in han till oss, han blir ännu mer arg å springer in till sitt rum å står å hänger på sin säng , vi lägger ner han där igen å han blir helt hysterisk. vet inte vad han vill eller vad de är för fel? . vi ska köpa ny säng nästa vecka nu när vi flyttar, får se om han trivs bättre i växasäng. han skriker ungefär en timme varje natt å är jätte arg å ledsen. :/ . så inte är man super pigg.
Snart ska jag å isak å isaks farmor åka ut till mina föräldrar å gå ut med deras hund. dom är borta idag så vi tar henne. :)  sen måste jag hem å sova en stund för inatt ska jag jobba natt. 20.45-7.30 . hoppas man orkar :P. sen ikväll kommer malin å emily hit å hjälper mig packa :) 

duschen nu


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej vad jobbigt. Devin har också börjat gråta på nätterna nu flera nätter i rad :/

2009-08-20 @ 20:31:14
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Vad jobbigt för er :(

2009-08-22 @ 10:05:36
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0