ledig :)

nu är jag ledig i två dagar. skönt. sen jobbar jag hela helgen. men de gör jag med anna så de blir super bra ändå. :). jobbade till kl 13.00 idag, åkte förbi jennie å jullan där även emelie å wilma va. :) Tobbe å lindbom skulle å åka vattenskoter så dom kom å lämnade isak där också :) nu är jag å isak hemma är super trött idag :/ . får se vad som hittas på sen ikväll :) .ska ta å ge isak lite mellis nu. 

föresten nu är de klart med dagis plats. å de va många nya barn som skolads in nu, så vi valde att skola in han den 1 september så de inte blir så många barn på samma gång. det blir lite rörigt.. så nu är de klart :D

Kommentarer
Postat av: jenny

Vart ska han gå någon stanns?

2009-08-04 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0