jaha

nu va det dags att gå till tandläkaren igen.. bet av halva tanden idag. ser ut som jag tappat hela tanden.. så blir att ringa dit direkt i morgon bitti. herregud. vilka tänder. fyfasen. men de är väl bara att ta sig dit igen då. börjar jobba kl 1300 så hoppas på en tid innan det. jobbar kväll imorgon å känns riktigt trist. vill vara hemma å fixa. men sen är jag ledig tre dagar då blir det inskolning. å på fredag är de begravning :( . annars idag har vi vart hos mina föräldrar en sväng, pekka å jennie har vart här å fikat å så. :) . nu ska jag hoppa in i duschen sen blir de nog sängen. imorgon börjar även tobbe jobba efter 4 veckors semster.


längtar till den 11 :D


Kommentarer
Postat av: maliin

men usch va hemskt, hoppas att du lyckas få en tid:)

Vad är det som händer den 11?:D

2009-08-30 @ 23:11:22
Postat av: Sandrah

hur lyckas du bita sönder tänderna? :P

2009-08-31 @ 13:08:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0