åhh :)

nu är de bara två dagar kvar. inte imorgon men nästa dag flyttar vi. ska bli sååå skoj. jobbar 8-13 imorgon sen kommer bästa jennie hit å hjälper mig packa allt. :) . måste boka tvättstugan å tvätta soffklädseln å all tvätt å så man har de gjort. fast ska köpa ny soffklädsel men kanske har den här litet tag iallfall. IDag har jag jobbat delad tur, på rasten åkte jag hem till bror min ,vi åkte vidare till nisses å köpte köksbordet vi tittat på :D så nu har jag äntligen fått mitt fina köksbord å stolar :D . vart även nytt porslin från ikea. skit fint. längtar efter att få ställa upp allt. köpte ju mycke fint i ullared som ligger i påsarna å väntar. åhhh jag längtar!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0